Šajā epizodē tiekos ar Sandu Bergmani-Behmani, "AirBaltic" biznesa partneri personālvadības un labbūtības jautājumos, lai turpinātu iesāktās sarunas par labbūtības programmām, to ieviešanu un pieredzi, kas radusies to darot organizācijā. Visu novembri, podkāstā klausies visu par labbūtības tēmu, ko aktualizējam kopā ar Stebby.
Visu novembri, kopā ar Stebby aktualizējam labbūtības tēmu un šajā epizodē tiekos ar Sanda Bergmane-Behmane, "AirBaltic" biznesa partneri personālvadības un labbūtības jautājumos, lai turpinātu iesāktās sarunas par labbūtības programmām, to ieviešanu un pieredzi, kas radusies to darot organizācijā.
Sandas pieredze: "AirBaltic" biznesa partnere personālvadības un labbūtības jautājumos, Eiropas Aviācijas labbūtības komitejas valdes locekle. Sanda ir pārliecināta, ka labbūtība ir viena no uzņēmuma ilgtspējas pamatlietām. Uzņēmums nevar pastāvēt bez darbinikiem, kuri darba vietā jūtas labi un ir spējīgi sasniegt savu pilnu potenciālu, jo darba vide ir atbalstoša. Sanda ir palīdzējusi ieviest Kolēģu atbalsta programmu “airBaltic”, un veicina diskusiju par labbūtību un tās elementiem, lai mazināt joprojām pastāvošo neizpratni par tēmu un aizspriedumus par vienu no labbūtības sastāvdaļām – emocionālo labsajūtu un psihisko veselību.
Klausies epizodi un uzzini:
- Kā Air Baltic ikdienā strādā ar labbūtības jautājumu?
- Kā iesaistīt darbiniekus, lai labbūtības jautājums būtu arī viņu ikdienas prioritāte?
- Kādus labumus piedāvā Air Baltic un kā pielāgot tos individuāli?
Tiekamies novembrī, kurā dzirdēsiet dažādas tēmas, kas saistītas ar labbūtību.
*“Stebby” ir lielākā individualizētu labsajūtas pakalpojumu platforma Baltijas valstīs, un to pašlaik lieto vairāk nekā 1500 uzņēmumu. Platformu izmanto vairāk nekā 150 000 lietotāju un 2000 partneru-pakalpojumu sniedzēju. Plašāka informācija pieejama mājaslapā www.stebby.lv